måndag 3 september 2012

Dubbla dagens?

Hej vännen!
Jag ligger äntligen och vilar proppmätt till lite dålig bra tv efter en lång dag på jobbet. Jag slängde ihop en spicy korvstroganoff som blev riktigt god med stora chunky bitar korv i, gräddig och med ett sting av chili, mkt gott! Hösten är på intåg och jag tycker faktiskt det är jätte skönt, snygga stövlar och jackor, härliga scarfs och mysiga yllesockor ;) Men jag blir tokig på att vädret ska vända efter halva dagen! På morgonen andas man lite härlig sval höstluft och är lagom klädd, MEN efter jobbet när man stiger ut ur bunkern (sjukhuset) så har det helt plötsligt blivit sommar varmt igen och man ser hur människor som börjat dagen senare går runt i små kjolar och shorts och man känner sig helt missplaced i sina höstkläder =)
Jag längtar till ett hel svalt höst dygn och tid för Primeboots och Odd Molly sockar!
Dagens halv-passande höstiga ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tröja Zoul, Byxor Hunkydory, Linne Hunkydory, Klocka Michael Kors, Armband (Mathilde), Halsband DAY
 
Ha en fin kväll du med! Vi hörs imorn =)
Kram/ S
 
 
 
 
 


2 kommentarer: