söndag 26 augusti 2012

tillökning..

Här är de senaste tillöket till hyllan, en härlig blandning av allt möjligt, en del svenska och norska designers jag hittade på Åhléns på östermalmstorg, men mina favoriter är Filippa K kopparna med trä skedarna i.Jag hittade även lite snygga mönstrade papper med olika textur som jag rullade ihop till cyllindrar och satte i en av mina stora Tine K krukor, som en egen liten inrednings touch och papprena har alla färger jag anväder mig av i rummet så jag tycker det knyts ihop lite snyggt i en krispig pappers "krukväxt" ;) Jag la till lite mer murrigt höstiga färger, grå, lila och mer trä. Jag lyckades oxå krympa mina placemats så det fick bli 2par nya till mina i läder anläder ;) dessa är i slarvig rotting oxå jätte snygga, mkt nöjd just nu  =)
Vi hörs imorn fina vännen! kramar / S
 
 
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar