söndag 2 september 2012

Vilodagen..

Hej min vän!
Jag har haft en jätte skön helg, pysslat om mig själv, min man och mitt hem, utan några som helst måsten, och jag tog oxå därför ett par dagars blogg paus, men nu är jag tillbax! utvilad med ny energi och inspiration =)
Jag har suttit och planerat mina kommande projekt här hemma, först ut kommer köket att vara, som sagt inga stora förändringar då vi hyr vår bostad och inte äger den, men det ska vitbetsas lite, lite ny köks inredning från House doctor och Tine K ska in, nya handtag till luckorna ska upp. Jag ska även försöka skapa lite "hall känsla" i vår öppna planlösning när man kommer in genom dörren.
Nu sitter jag och njuter av so you think you can dance, som gammal dansare blir man ju tårögd av dessa otroliga unga begåvningar =)
Vi hörs imorn!
Kram / S
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar