fredag 7 september 2012

time..

Hej min vän,
Nu har ännu en vecka gått, det är otroligt vad tiden springer raskt iväg.. Liv lämnar oss och nytt liv kommer in, en ny årstid är på intåg och framtiden presenterar nya möjligheter och risker. Jag stannar upp lite och försöker njuta lite av nuet, det är så lätt att glömma det. Min älskade, den största kärlek jag nånsin upplevt ligger tryggt och sover bredvid mig, min lille skyddsängel i form av en liten kisse ligger intill och tvättar noga sina tassar, hemmet är städat och iordning för helgen, jag har en tvätt med favvo käderna i maskinen och jag ligger och avnjuter en riktigt bra film på tv'n och smaskar på lite choklad och pistage nötter, i det väldigt enkla känns livet gott just nu och jag är tacksam.
Hoppas du sover gott inatt och tittar in imorn igen ;)
kramar / S
 


2 kommentarer: