onsdag 5 september 2012

Livet på en pinne..

Hej vännen min!
Jag vet att jag tjatar men jag älskar mitt jobb! =) Det kanske är ok att tjata om saker som är positiva ;)
Idag hade vi en jätte operation som var väldigt riskfylld på alla sätt och vis, men även helt nödvändig. Det var sån action från början till slut att jag på riktigt HELT ärligt höll på att somna stående på tåget hem =P Spänningen lixom bara släppte ur kroppen efter att ha varit så allert och redo och vaken som bara är mänskligt möjligt. Det var fortf inte över när det blev dax för mig att gå hem, får se imorgon, hoppas och ber att det slutade väl.
Nu ska jag laga lte middag och sen blir det däcka i soffan med världens finaste man <3
Jag undrar när Greys anatomy ska börja? Typ det enda Tv programmet jag verkligen gillar =) Jag är oxå lite förälskad i "once upon a time", jag älskar sago världen och magin som finns där =)
Vi hörs senare vännen, i inlägget under bjuder jag på lite pics från mitt hem som jag älskar och trivs så mkt i tillsammans med min fina lilla familj på tre <3
Kommentera hörni! jag tycker så om att höra från er ;)
kramar / S
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar