tisdag 4 september 2012

Min stund..

Hej min vän!
Jag hade en sån där sorts morgon imorse när man vaknar utvilad innan klockan ringer och hinner mysa och verkligen njuta av morgonstunden, det händer inte ofta så det va SÅ härligt =) Jag njöt till ljudet av en vaknande stad med en kopp gott té och Tine K´s höst/vinter katalog, DET är kvalitéts tid ;) Resten av dagen blir ju oxå mkt bättre när man inte kommer till jobbet fem minuter sen med andan i halsen. Vi hade som vanligt mkt att göra men det var en super trevlig dag på alla sätt och vis. Nu ska jag fundera ut vad jag ska slänga ihop för mat och gå och lägga mig i tid och hoppas att morgonen imorgon blir lika njutbar ;)
Kramar / S
Dagens idag:
 
 
 
Tunika Rabens Saloner, Halsband DAY, Klocka Michael Kors, Armband Mathilde blandning
 
Dansk design klär bordet, älskar mina "skidt el kanel" burkar ;)
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar