lördag 8 september 2012

Pumpkin..

Hej min vän!
Vilken fantastisk höst lördag =) Vi började dagen med en god frukost (el ja brunch tidsmässigt ;) ) Sen åkte vi iväg för lite ärenden, jag fyllde på mitt skafferi för hudvårds produkter, lite hårinpackning och sånt smått och gott, och sist men inte minst tog jag mig en titt inne hos min favorit florist och fick med mig lite höst piff till balkongen, så nu har min lite trista balkong fått sig ett höstigt aniktslyft, en bra grund iaf, det ska utökas och korrigeras lite mer med bla en del Tine K produkter ;) och annat mys för att göra utrymmet mer inbjudande, en vacker stormlykta, en kudde och lite ruggiga plädar står på listan.
Nu ska jag laga lite middag och sen ska det mysas lördag!
Vi hörs senare, kram / S
 
 
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar