lördag 11 augusti 2012

Alias!

Hej vännen!
Jag sov ett dygn och nu mår jag lite bättre =) helt galet att man kan bli så trött. Nu står jag och lagar min broccoli/ädelost paj, vi ska ha vänner över på middag, det ska bli super trevligt. Min vän som kommer är jätte gravid (kan man säga så? haha) och vi tycker alla att det verkligen är dax nu =)
I frysen står oxå en mascarpone cheesecake och väntar på att bli slukad, det blev helt enkelt två favoriter i repris ikväll, det ska bli gott! Förutom att äta gott ska vi spela ALIAS ikväll! haha det är verkligen ett så sjukt kul spel, om ni aldrig har spelat det MÅSTE ni prova, jag skrattar så att jag nästan kissar ner mig varje gång ;)

Kvällens blev en väldigt lös och ledig outfit




Byxor Chino & Friends, Linne Urban Outfitters, Halsband Icon

Ses sen! Kram / S






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar