lördag 25 augusti 2012

punch..

Hej vännen!
Jag började min dag med en rejäl migrän, jag vaknar alltid med migrän när den kommer och det är som en smocka i facet när man vaknar, usch usch hemskt är det. Men nu mår jag mkt bättre, har lyckats duscha, få i mig lite mat och nu ska jag ställa mig och vika lite tvätt och små städa lite, jag vill kunna njuta ordentligt av min hemmakväll jag ska ha ikväll och då måste det va rent och snyggt omkring mig =P (lite över pedantisk). Min kärlek är iväg hela dagen och kvällen på födelsedags firande så jag ska ha en ensam myskväll med lite gott, sex and the city maraton och kanske en härlig sapy kärleksfilm ;)
Det är fortf problem med kommentarerna och jag vet inte varför, vissa av er har inga problem med kommentarsfältet men andra kan inte kommentera alls. Jag ska verkligen försöka ordna det, om ni undrar någonting kan ni så länge maila mig om ni vill på saramaria.reinhold@gmail.com , det går jätte bra =) om ni har nån fråga.
Vi hörs under kvällen vännen,
kramar / s
 
 
 
 
 
Tröja American Vintage, Byxor Hunkydory, Halsband Edblad, Klocka Michael Kors, Kattdjur Måffen =)
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar