onsdag 29 augusti 2012

En som alla dagar..

Hej vännen min! Ännu en körig dag men den va väldigt trevlig på alla sätt och vis ändå =) Mina accessoarer från Creativelounge kom idag men dom får ni se imorn, jag älskar mina nya brillor men min man tycker dom är osexiga haha! Efter en intensiv men rolig jobbdag skyndade jag hem, tog en dusch och satte igång att laga mat för kvällen, min lilla svärmor har ju som jag sa förut fyllt år och skulle firas, det fick bli favoriter i repsris, broccoli/ädelost paj och en maräng-gräddtårta. Det blev gott och alla var nöjda =)
Nu är det dax för sängen (igen?! GUD va snabbt dagarna går)
Sov gott så hörs vi imorn!
Kramar / S
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tröja HM, Linne Hunkydory, Byxor Maison Scotch, Armband bla stylesnob och resten osäker ;) men dom är från Mathilde iaf, Klockan från Michael Kors, Stövletter Scorett
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar