torsdag 9 augusti 2012

Inspo-Hem!

Hej vännen!
har haft en jätte mysig dag idag, slutade tidigt från jobbet, åkte in till Mathilde och gjorde lite sjyssta kap ;) dom har utförsäljning på massvis med snygga kläder, hunkydory, odd molly, Hunter, Rabens Saloner, och allt för 70%, guldgruva! ;)

Jag har ju tänkt att jag ska starta en ny kategori i bloggen som ska handla om inspirerande hem som jag besöker och fotar! Jag tänkte att den kategorin ska få gå av stapeln nu =)

Ni ska få se lite detalj bilder från ett super snyggt, hem som tillhör en av mina allra närmaste ;)
Henneshem är en blandning av shabbychic, lantligt, som möter modernt och ganska stilrent. Jag älskar hennes hus, hon som jag gör ofta om små saker för att förändra utseendet på ett rum.
Ni får  se själva helt enkelt =) Men detta är bara detaljbilder, bilder på hela huset och rummen får ni se en annan dag, med en mer planerad foto session  ;)





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar