fredag 24 augusti 2012

Vädra och mitt badrum..

Hej min vän.
Jag tänker fortsätta på spåret jag var på igår.. jag är SÅ TRÖTT på sura trötta människor som inte klarar av att nya unga förmågor tar för sig och visar framfötterna. Istället för att hylla och uppmuntra eget tänkande och egna initiativ så ogillar man det och det bara osar avundssjuka och över att själv inte ha den glädjen til sitt jobb längre och den viljan att faktiskt ordentligt lägga manken till när man är på arbetet. Hur kan man bli avundssjuk på nya unga förmågor efter att själv haft en arbetande titel och varit på ett jobb i 20-30 år?? Och dessutom själv vara av "högre rang". Då måste man vara vääldigt liten i självkänslan asså. Hur ska våra barn lära sig att behandla varandra väl och inte mobbas när vuxna människor inte över huvudtaget kan bemästra det.  Lägg ner prestigen, sluta "uppfostra" dina vuxna kollegor, respektera andras sätt och arbeta och inse att bara för att det är främmande för dig är det inte fel, lär dig att lära ifrån yngre, ta till dig nya sätt och idéer, och om du är trött och sur varenda dag på arbetet tänk då efter om du kanske inte varit där lite för länge. Det är mitt budskap till vuxna människor som inte kan bete sig på en arbetsplats.
 
så! nu har jag vädrat ;)
Jag tänkte snart ge mig in i ett nytt projekt! Jag ska ge mig på mitt badrum, det är väldigt fresht men det behöver en liten makeover. Som ni redan vet är jag beroende av Tine K och det vet dom oxå så dom va så gulliga och skickade mig lite bättre gadgetar jag kan använda till bloggen, den jag har nu har jag hittat och länkat själv. SÅ mitt badrum ska alltså få sig ett lyft av lite nya TK produkter, fina tvålar, handdukar, badrumsmatta med fransar (så fin är den) och en ny hylla (den från IKEA tror jag) lite mysiga badrums stilében =) Det ska bli en härlig oas hade jag tänkt mig. Jag älskar durance produkter oxå, härliga krämer i vackra bruna glas flaskor och ljuvliga doftljus. Det är ettrelativt litet projekt så ni får nog se det snart ;)
 
Nu måste jag ställa mig och tvätta lite, hörs sen min vän!
p.s Jag har förstått att det bara är vissa av er som kan kommentera och det är fler som hört av sig om att deras kommentarer inte kommer med, jag ska göra mitt bästa för att lösa detta, jag älskar ju att få höra ifrån er och få en liten bild av vilka ni är mina fina Decor läsare =) Ni ska veta att jag är så oerhört tacksam att det börjar bli så många som kommer tillbaka och välkommen och tack till er nya som rullar in hela tiden, utan er-ingen blogg =) Tack gulliga ni för att ni tittar in och besöker mig, det betyder mkt.
KRAM / S
 
 
 
 Dagens då ;)
 
 
 
Byxor + Tisha Hunkydory, Stickad tröja Zoul, Sjal DAY, Klocka Michael Kors 
Det blen en mobil dagens idag då mitt kamera batteri dog i förtid ;)
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar