tisdag 28 augusti 2012

energy thief..

Hej vännen,
 
Jag har haft några hysteriska dagar och däckat i sängen varenda kväll efter jobbet, en liten semester skulle sitta riktigt bra just nu, tror det lutar åt det snart faktiskt. Imorn ska vi fira min kära svärmor här hos oss så imorn får jag inte somna efter jobbet! då ska det förberedas god mat  =)
Jag har inte mkt mer intressant att bjuda på ikväll, energitjuven har varit här och det blir sängen för mig så fort tvätten är klar och upphängd ;)
Jag smäller upp lite bilder på lite smått och gott som är påväg hem till mig nu
Sov gott fina du, kram! / S
 
 
 
 
 
 
Kudde DAY Tootsie, En snygg halv makaber bild som ska få klä min vägg, Läs brillor See by Us,  Mobil väska Stylesnob, Sjal Beck Söndergaard
 
 
 
 
 
 
 Natti Natti!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar