tisdag 21 augusti 2012

Tip of the day!

Min karl brukar säga att jag är en jäkel på att hitta guldgruvor och jag måste ju bara hålla med ;)
Jag älskar Clarins produkter men som ni säkert vet är dom ju så (satans) dyra, MEN just nu på KICKS har dom ett litet erbjudande på ett "rese kit" från Clarins, man får en hel serie produkter som om man är duktig på att dryga ut kan räcka ganska så länge, det dom inte heller skriver ut är att om du köper detta lilla kit får du även en liten necessär med ännu fler så produkter på köpet, så allt som allt, ansiktes cleanser, eyemakeup remover, ansiktskräm, bodylotion, handkräm. brun utan sol, läpp balsam, mascara, och ännu en tub med handkräm, och allt detta för 399:-, ganska bra tycker jag!
Så tips tips! gå och köp =)
Min hy/hud har aldrig mått bättre
/ S






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar