lördag 4 augusti 2012

Gipsy summer..

Hej min vän!
Jag började dagen med en mega migrän, men nu är det bättre, har en eftersmak av metall i munnen och det känns som hjärnan fått en elchock, usch migrän är inget jag önskar min värsta fienden..
Mitt underbara kära lilla djur går och smaskar i sig mina blommor =) så jag tog en liten tur till floristen idag och handlade lite nytt, annars tänker jag bara slappa och slöa hela dagen lång! =)

Mitt lilla monster ;)


Dagens somriga




Kjol från en riktig zigenar marknad på Teneriffa =) Linne HM

Nu ska jag slappa till ett sex and the city maraton, ikväll blir det wook på endast färska varor, det är så super enkelt och gott och min karl älskar det ;) så det ska han få! Tror jag slänger ihop nån rolig dessert oxå, jag är riktigt bak sugen!
Tittarin senare =)
kramar / S









1 kommentar: