torsdag 16 augusti 2012

datasnille sökes!

Hej min vän!
Nu ligger jag i min mammas säng saknar  min man nåt enormt (han åkte för nån timme sen, hehe, är man kär så är man!) och bloggar lite innan det är dax att sova. Imorgon tidigt bär det av tillDanmark för begravning. Jag har tyvärr inget photoshop på min lilla mini laptop jag har med mig, så det blir ingen lika rolig och snygg redigering av bilderna, men men jag tänkte iaf att jag skulle visa upp min underbara keramik samling som i helgen eller nästa vecka ska upp på min fina svarta kökshylla som snyggt och krispigt ska få bryta av min vita vägg =)







Och min super snygga korg med peace tecken från Tine K! =)


Har fortf problem med bliderna, efter ett par bilder så kommer inte längre alternativet att kunna göra bilden större?! Är det nån av er som är lite mer av ett datasnille än mig som skulle vilja hjälpa mig? =) maila mig på saramaria.reinhold@gmail.com, så ska jag länka din blogg här som tack! =)
Kram! / S











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar