fredag 10 augusti 2012

Sleepy days..

Hej min vän!
Idag besegrade tröttheten mig, jag började jobba tidigt imorse och vi blev klara fort så jag var hemma runt ett tiden och har SOVIT sen dess =) herregu, jag har nog aldrig varit så trött som idag, haha. Nu dock är jag vaken och känner mig lite mer som en människa igen. Jag sitter och leker med min billiga variant av photoshop och jag är nu het kär och totalt beroende! Åh vad ku det är.
Detaljbild från min väns hem, redigerad med photoshop


Min dagens idag =)




Byxor Chino&Friends, Tröja Hunkydory, Sjal DAY, Halsband Icon, Kofta GT

Här sitter jag och bråkar med bildstorlekar på blogger (är det nån som vet varför om man är riktigt snabb kan göra de första två/tre bilderna större, men sen sätts det stopp för storleks alternativen??) och redigerar och pysslar iho mina inlägg till er goa Decor läsare!



Ska slänga ihop lite sen middag nu, hörs senare! kram / S



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar