onsdag 22 augusti 2012

På plats!

Hej vännen min!
Imorgon blir den trdje "snitt" dagen denna vecka, ingen är nöjdare än jag ;) Jag älskar kejsarsnitten, det är lika magiskt varje gång.. ah..
Idag har min käre svåger varit här och satt upp min hylla! äntligen =) så här följer lite bilder på min nya köks skapelse!
 
(och en ordentlig dagens)
 
 
 
 
 Blus Second DAY, "klänning" Rabens Saloner, Klocka Michael Kors, haksband Icon
 
(och där gick det inte med fler stora bilder, snälla är det ingen som kan bemästra detta som har lust att hjälpa mig?? =P )
 
 
 
 
 
Åh jag blev såå nöjd, det blev super hemtrevligt och skitsnyggt om jag får säga det själv ;)
Jag har även bokat lite nya grejer från Tine K's vinter kollektion som inte släppts än, super snygga kuddar, lite "vinter pynt-garn nystan", nån skål osv. Det får ni se imorn! =)
Det har varit en lång dag så nu tänker jag gå och knoppa, sov gott så hörs vi imorgon!
kramar / S
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar