söndag 12 augusti 2012

F/W

Hej vännen!
Jag har en lugn och skön söndag, dricker en cappuccino och redigerar bilder med sex and the city avsnitt i bakgrunden =)
Jag tar oxå pauser och ber till vädergudarna att vädret ska hålla sig hyfsat hela dagen så vi kan fota i eftermiddag.
Det är dax att förnya höstgardoben nu känner jag, det blir ingen sommar, hösten är på intåg, och jag måste säga att jag tycker om höstgarderoben mkt mer ;) det är mkt roligare att handla och klä sig i höstkläder! Jag har lite Hunkydory och second day godingar på inköpslistan, och jag tror att jag dett år ska unna mig ett par primeboots, dom är ju så snygga och dom blir aldrig "omodern" och dom är ju av mkt bra kvalité så dom håller föralltid, många bra argument va! ;)
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar