söndag 29 juli 2012

Canon EOS 1100D

Hej vännen!
Idag har jag varit världens sämsta bloggerska, jag vet! Jag har haft nåt att göra hela tiden, sitter ner nu för första gången på hela dagen. Men det har varit en toppen dag. Påförmiddagen var vi äntligen och köpte min nya kamera! Så nu jäklar ska det bli snygga bilder ;) dock är jag total dum på tekniska saker så jag har en hel del att lära förstår jag. Det blir ett kortis inlägg nu, men jag lägger upp bilder från måltiden från kvällen =) vi hade ju söndagsmiddag med mamma och pappa. Jag bjöd på 4 rätters men har bara bild på huvud och efterrätt =) Till förrätt blev det rödbets carpaccio med en chevre kräm och rostade pinjenötter, huvudrätten var en kantarell paj med en västerbotten sås till, efterrätten blev en favorit i repris...mascarpone cheesecaken =)
Och innan alla dessa rätter satte vi i oss en ostbricka som va sagolikt god, hittade en marmelad på physalis som varfantastiskt god till osten, tips!
Recepten kommer imorgon, nu måste jag sova, upp och jobba igen, hjälp vad helgerna går fort..

Här är min nya kärlek


Taget med nya kameran




Högst på listan: Lära mig hur jag ska ta porträtt kort på mig själv med nya kameran, haha, jaja detaljrikt är det ju iaf ;)

Sov gott min vän, vi hörs imorn!
Kramar / S








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar