torsdag 26 juli 2012

lyckönskningar och guldgruvor..

Först av allt vill jag skicka en våg av styrkande energi och kärlek till Hannah som ligger och kämpar mot konsekvenserna av misstag i sjukvården. Hon är så modig och stark. I denna svåra och mkt smärtsamma situation finner hon fortf styrkan att ta ta hand om sin nyfödda dotter, resten av sin familj och ser till att höra av sig till sina, för henne väldigt kära, bloggläsare som alla är väldigt oroliga just nu.Hon lyckas hålla modet uppe och håller fast i hoppet i en situation som är ofattbart smärtsam och väldigt obehaglig på alla sätt och vis. Jag som arbetar i vården och väldigt nära ryggmärgsbedövningar är mkt medveten om vad som har hänt, jag har aldrig sett det själv men har lärt mig precis vad den mardrömmen innebär.
All kärlek och respekt till dig Hannah, du är så modig, fortsätt att vara stark, snart är mardrömmen över. Kramar från Mig
www.bloggfamiljen.se/hannah/


Nu, Hej min vän!
Jag tycker dagarna går alldeles för fort nu, jag hinner inte med hälften av allt jag borde tycker jag =)
Ikväll var vi på middag hemma hos mina föräldrar och åt en ljuvlig middag och mös rejält. Mina föräldrar är väldigt förtjusta i min karl och det gör mig så lycklig och tacksam.
Innan det (efter jobbet) var jag ute för at köpa lite nya hårprodukter, allt tar ju alltid slut samtidigt! ;)
Och där! på min väg till frissörsalongen ser jag en butik (detta är i liljeholmens centrum) som jag aldrig sett förut och jag skymtar ordet DAY och mkt riktigt de har märket second DAY av Birger och Mikelsen, dom har filippa k, dom har tiger of sweden (ingen favvo), dom har rodebjer (FAVVO) och dagmar (oxå favvo!)
Det slutade helt enkelt med att jag kom hem med denna ljuvliga långa blus/skjorta från "second DAY" =) jag älskar den! Jag är mkt nöjd med mitt hök öga som upptäckte denna underbara guldgruva, för inte bara hade dom alla dessa fantastiska designers...dom hade även 50% rea på nästan allt!! Ni kan ju förstå i vilket lyriskt tillstånd jag befinner mig i =)

Här kommer den som avslut en "Kvällens" =)





och nu strular min dator och vill bara lägga upp pytte små bilder så nu kommer ni inte kunna se den vackra skapelsen, jag kommer med nya bra foton imorn =) ni måste bara se den, den är såå snygg!
Godnatt min vän, jag hoppas du mår bra, jag hoppas du tittar in imorn igen och jag hoppas du får sova gott ;)
KRAMAR / S




  

1 kommentar:

  1. Fin du äääärrrrrrr! :D kul att läsa din nya blogg me :) puuuusss // Pinnen

    SvaraRadera