tisdag 24 juli 2012

Spänning i vecka 36!

Hej vännen!

Det blev en kort kväll för mig, jag måste få mina timmars sömn om jag ska orka jobba  =)
Det va trevligt, min väninna som sjunger på sista refrängen av sin graviditet va där så vi hade massa att prata om =) Åh så spännande det är när det bara är veckor kvar till att ett litet liv ska komma till världen.. Hon har varit så otroligt duktig under graviditeten, motionerat ända till slutet, hon är så fin och fresh och hon har sån diciplin att hon klarat av att inte ta reda på könet! Jag är så imponerad, jag hade velat veta på en gång, tänk så mkt mer man kan inreda barnrummet om man vet! ;)
Nu ska det sovas, vi hörs imorn!
Godnatt! / S


NU kommer dom ;) byxor Maison Scotch, tröja Zara, Sjal (kommer inte ihåg), Klocka (min underbara nya fina!) Michael Kors



 

2 kommentarer: