tisdag 17 juli 2012

New Dew

Hej fina vänner!
Förlåt att jag va lite onärvarande igår, jag hade en sån där seg lite låg dag man kan ha ibland och hade inte lust att göra någonting annat än att ligga under en filt och äta godis och kolla på sex and the city avsnitt =)

Idag var jag hos frissören och plockade ut mitt löshår och snyggade till håret. Jag hade börjat tappa ganska många slingor och jag fick tok panik när jag såg att mitt eget hår hade följt med på vissa ställen! Vi snackar riktiga kala små fläckar..GAAH va rädd jag blev =/ så jag tog mig ett akut besök och jag måste säga att det blev jätte snyggt! Jag är jätte nöjd men det känns ovant att inte ha det långa svallet längs ryggen =)

Så jag tog sjuttioelva bilder för att dokumentera den nya frillan ;)


och uppsatt =)


och en dagens på det oxå då =)


Shorts från Hunkydory och nya favvo tröjan från Chill'N

kramar!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar