onsdag 18 juli 2012

med flickorna

Hej vänner!

Jag har varit på språng hela dagen idag med små ärenden men kvällen spenderades med mina tjejor, det va så trevligt, vi satt och fikade och skvallrade och märkte inte hur högt vi pratade förens vi kom in på livmoderhalscancer och cellprovtagningar och killgänget vid bordet bredvid började rynka på näsan och va väldigt obekväma ;) haha karlar karlar, dom är ju så känsliga ibland ;)

Jag och sambon skulle köpt en grym systemkamera idag oxå men den hann precis bli såld under näsan på oss, attans! det var en så sjukt bra deal, men men det kommer fler =)

Jag slänger som vanligt upp en liten dagens!


åh vad jag vill ha min jäkla kamera nu, hatar dåliga bilder =P

Klänning från Rabens Saloner, sjal lindex, stövletter scorett

kvällens mys! =)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar