fredag 27 juli 2012

Mera missoni!

Hej vännen!
Jag är så tacksam över att ha ett jobb jag verkligen älskar, jag har verkligen kul varje dag och varenda dag är spännande och annorlunda. Men nu är det helg och det är riktigt skönt det med ;)
Efter jobbet tog jag en sväng till Tintinstyle butiken på östermalm för att spana in om deras sortiment hade nåt annat att erbjuda än hemsidan just nu, men jag måste säga att hemsidan vann överlägset =)
Jag gick även in på Bohem och spanade och jag kan tipsa om att dom har rea på sjalar och ponchos från missoni nu! Det blev ingen sjal för mig men ett till par handdukar som dom jag har fick följa med hem! Fast i en annan färgskala.
Imorn ska jag och min pappis ha en heldag tillsammans, vi ska spana efter Tine K grejer på Mixit butiken i Sundbyberg, leta kaffe pods till pappa, shoppa nya jobbskor till mig, luncha och bara ha trevligt =)
Nu ska jag få i mig lite middag, vi hörs säkert lite senare!
Kramar /  S

Dagens:


Tisha Hunky dory, byxor Maison Scotch, sjal DAY, klocka (som inte syns haha) Michael Kors

Missoni älsklingarna!


och nu plötsligt går det inte att göra bilderna större ?!? jag förstår mig inte på detta..suck, jaja i helgen blir det nog ny systemkamera!! =) Åh...kvalité...ska bli så trevligt







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar