tisdag 17 juli 2012

i hemmet

I mitt hem blandar jag gammalt klassiskt med nytt och en av mina absoluta favoriter i min inredning är den här gamla svarta gungstolen som jag ärvt. Jag tycker den är så vacker och jag gillar att den är svart då jag gärna pryder mit annars väldigt vita hem med svarta detaljer.Jag har en lång önskelista i svart/vitt från Blackballoon (http://blackballoon.se) som ska betas av ;)
Jag tröttnar lätt på mitt hem och tycker om att förnya ofta och ett väldigt enkelt och ekonomiskt sätt att byta utseende på sitt hem är att ha en vit (eller annan enkelfärgad) grund och helt rotera färg och utseende med nya kuddar, gardiner och plädar. Just nu är planen att vardagsrummet ska gå i svart/vitt och naturfärger.


Lite av det som ska hem =)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar