lördag 28 juli 2012

pappa dag..

Hej vännen!
Jag ligger och vilar fötterna efter en lång dag på stan med min pappa, vi hade super mysigt, som vanligt när vi har våra pappa/sara mys dagar =)
Butiken vi var inne i för att leta efter Tine K hade en serie med identiska skålar i den maroccanska serien som jag vill ha från Tine K,men det var kopior och i samma prisklass som Tine så nu håller jag mig till webb butikerna istället =)

Jag fick med mig lite små pynt till soffbordet, en tröja från Hunkydory och ett par easy-tones som jag ska jobba i, behöver riktigt bra skor på jobbet eftersom jag går och står så mkt, och en kudde.
Imorn blir det söndags middag här hemma med familjen så jag har planerat ihop en riktigt smarrig meny ;) Jag lägger upp den imorn med recept.
Nu blir det en lite enklare middag, kycke-sallad med mkt feta ost och vitlöksbröd.
Hörs sen! Kramar / S







Imorn blir det förhoppningsvis kaaaaameraaaaa!! Hoppas nu att den känns lika bra i butiken, gud så vi har velat med vilken vi ska ta =) men nu jäklars ska jag ha min kamera!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar