måndag 16 juli 2012

Rabens Saloner

Hej på er! jag vill bara ge mig ut ner till bryggan och ligga och läsa men jag inväntar vår nya städhjälp som skulle komma mellan 13-17(?) för att ni inte ska missförstå nu så berättar jag att min sambo är ryggmärgsskadad och sitter i rullstol så för att jag inte ska få hela work loaden själv så får jag lite avlastning med städning en ggn i veckan vilket jag är otroligt tacksam för. Men jag hoppas dom dyker upp snart så jag kan lämna hemmet en stund =)

Jag ska prova en ny frissör salong imorn och är lite nervös, för jag är djupt trogen min egen frissör som är helt otrolig men hon är på semester och jag måste verkligen få fixat barret =) salong VITA heter den jag ska till imorgon, håller tummarna för att det ska bli bra, lustigt att det sitter så mkt personlighet i och känslor förknippat med ens hår, som svansen för en hund ungefär =)

Jag slänger upp en dagens oxå:



Tunika från Rabens Saloner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar