lördag 21 juli 2012

Nedräkning..

Hej min vän!
Hoppas du har en härlig lördag. Jag lyckades tända eld på brödskivan i brödrosten imorse så brandalarmet började tjuta, katten fick en hjärtinfarkt ocj hela lägenheten luktar bränt surdegsbröd, skit! Jag är lite knäpp med lukter när det kommer till mitt hem, helst ska det dofta cilit bang =P så jag stör mig enormt på stanken nu. Det är bara att vädra som en galning här.
Är det bara jag som har nedräkning till löning nu?! =) Löning= Tine K varorna som ligger i önskelistan på blackballoon KLICK KLICK hem! Nu kommer äntligen mitt hem börja växa fram ordentligt och få den här extra touchen som gör det till MIN EGEN decor ;) *längtar*

Jag ligger och latar mig till lite sex and the city och älsklingen sitter och pluggar duktigt, det är ingen lätt resa till ingenjörs yrket thats for sure.

Hörs snart! kramar / S


Dagens; skjorta HM, byxor Zara



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar