tisdag 24 juli 2012

Maison Scotch

Hej min vän!

Jag måste vara den enda som tycker att det faktiskt är lite skönt med hösten som har börjat göra intåg =) Kläderna är snyggare och det är roligare att sätta ihop oufits haha, skämtosido jag tror inte vi får nån sommar i Sverige i år.
Det var en rolig dag på jobbet idag med spännande operationer. Efter jobbet åkte jag och kortade av min nya klocka så nu sitter den perfekt! Jag fick även med mig lite sängkläder från Gripsholm och en kudde från hemtex som kommer passa mkt bra brevid min DAY home kudde och min Tine K kudde som är påväg ;)
Och sist men inte minst hittade jag ett par dö snyggabyxor från Maison Scotch, höstigt snygga och dom sitter perfekt! Ni får se dom lite senare, Jag och mannen ska iväg på en sen födelsedagsmiddag så då sätter jag på mig mina nya brallor och lägger upp en "kvällens".

Hörs senare! / S



En liten dagens


Lång-skjorta Zara, väska Lindex och favvo skorna som är på varje dag nu tills man börjar frysa om fötterna! ;)

Redo för en mkt intensiv operation!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar