torsdag 12 juli 2012

inget data geni än

Oj vad sent det hunnit bli redan, man måste definitivt vara "dator van" om man ska börja blogga, det tar ju ett DYGN att bara komma på hur allt fungerar, men nu är jag halvvägs iaf =)

Sååå jag tänkte börja denna blogg jungfrufärd med en liten inblick i mitt vardagsrum! Jag älskar enkelheten hos våra skandinaviska designers och jag adore den modernt lantliga "shabby chic" stilen oxå så mitt hem blir helt enkelt en blandning av dessa båda inspiratörer

Några favoriter just nu är helt klart DAY HOME och tine k.
I detta inlägg kommer bara DAY HOME representeras i väntan på lite tine kläckerbitar som är beställda ;)

Jag är precis i början av att inreda min och mannens lägenhet så jag tänkte ni kanske kunde följa med mig på den resan, ett projekt efter det andra =)


idag då, blider från vardagsrummet med skatterna, mina DAYHOME kuddar:










jag slänger in en bild från våran ljuvliga middag ikväll, jag gjorde min mkt omtyckta svampstuvning, mmm man kan nästan smaka svampen när man ser den här bilden =)



Vi ses imorgon minavänner! Nu är jag igån, imorgon börjar blogg design på allvar =)
sovgott hörni!
kramar S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar